گوشواره یکی از زیورآلاتی است که از زمانهای بسیار دور تا به امروز زینت بخش ظاهر انسان بوده است. تاریخچه استفاده از گوشـواره به ۷۰۰۰ سال قبل بر میگردد و قدمتی طولانی دارد. چه از گوشواره های ساده میخی استفاده کنید و چه از گوشـواره های حلقه ای و یا آویز، ظاهری ایجاد میکنیم فراتر از یک ظاهر ساده و معمولی.

اما یکی از دغدغه های اصلی افراد هنگام خرید گوشواره بدل، رنگ ثابت بودن است که بتوانند به صورت روزمره از آن استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید گوشواره رنگ ثابت کمک کنیم و به معرفی بهترین گوشواره های بدل رنگ ثابت بپردازیم.

تاریخچه گوشـواره

همانطور که اشاره کردیم تاریخچه استفاده از گوشـواره به حدود ۷۰۰۰ سال قبل بر میگردد. و ریشه آن را میتوان در آسیای باستان جستجو کرد.

مصریان از گوشـواره‌ها به عنوان نمادی از ثروت و داشتن طبقه اجتماعی بالاتر استفاده میکردند.‌ بر عکس در رم فقط برده ها گوشواره میپوشیدند و در یونان روسپی ها.

اولین گوشـواره هایی که توسط باستان شناسان کشف شده است مربوط به زنان سومری باستان است. قدمت این گوشـواره ها احتمالاً به ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز میگردد. بیشتر مدلهای گوشـواره یافت شده دراین بخش از نوع حلقه ای هستند. گوشواره های بافته شده با سیم، مهره و آویز بیشتر در قبرس و دریای اژه رایج بود.

مدل گوشواره رنگ ثابت

نکاتی درباره گوشواره

گوشواره جزو زیورآلاتی است که همه خانمها و دختر خانمها و حتی دختر بچه ها بعد از سوراخ کردن گوش معمولاً به طور مستمر از آن استفاده میکنند. در این میان حتی برخی از آقایان هم از گوشـواره به عنوان یک اکسسوری استفاده میکنند. تقریباً همه خانمها حداقل یک جفت گوشـواره را دارند.

امروزه استفاده از گوشـواره طرفدارن بیشتری پیدا کرده است و جزء اصلی استایل هر فرد به شمار میرود. با نگاهی به سلبریتی ها و افراد مشهور میبینید که در مناسبت های مختلف از گوشـواره های متفاوتی استفاده میکنند که متناسب با استایل و پوشش و مراسم مدل آن را انتخاب میکنند.

انواع گوشواره های طلا، نقره، بدل، بافتنی، پارچه ای و مهره ای در بازار وجود دارند و افراد با توجه به بودجه، نیاز، سلیقه شخصی و مورد استفاه هر کدام را انتخاب میکنند.

گوشـواره های بدل برای تنوع دادن، عالی هستند چون هم قیمت مناسبی دارند و هم با کیفیت هستند و هم مدلهای به روز و ترند را دارند. اما همیشه در هنگام خرید گوشواره بدل دو دغدغه مهم برای افراد وجود دارد، اول اینکه این گوشـواره ها ضد حساسیت باشند و دوم اینکه مشابه طلا و رنگ ثابت باشند.

در ادامه ما به معرفی بهترین گوشـواره ای بدل رنگ ثابت میپردازیم تا هنگام خرید آنها نگران خراب شدن آنها و ایجاد حساسیت نباشید.

معرفی بهترین گوشواره های بدل رنگ ثابت

وقتی به فروشگاه های فروش زیورآلات و بدلیجات به صورت حضوری یا اینترنتی سر میزنید با تنوع بیشمار گوشـواره های طلایی، نقره ای، سنگی، کریستالی، فانتزی و انواع مدلهای مشابه طلا روبرو میشوید و از اینهمه زیبایی و تنوع هیجان زده میشوید. اما آیا میشود این گوشواره ها را به طور مداوم استفاده کرد؟

گوشـواره رنگ ثابت ژوپینگ

یکی از بهترین زیورآلات بدلی موجود در بازار برند ژوپینگ است. گوشـواره های برند ژوپینگ از فلز مس ساخته میشوند که در آن از نیکل که ماده ای حساسیت زا است استفاده نمیشود و به همین دلیل ۹۸ درصد افراد به راحتی میتوانند از این گوشـواره ها استفاده کنند بدون اینکه نگران ایجاد حساست باشند.

گوشواره برند ژوپینگ

گوشواره ژوپینگ حتی برای کودکان نیز قابل استفاده است و خطرات استفاده از گوشـواره طلا را برای کودکان از جهت دزدی و گم شدن ندارد. گوشواره های ژوپینگ به دلیل اینکه آبکاری رودیوم و طلا دارند دوام رنگ خیلی بالایی دارند و به اصطلاح رنگ ثابت هستند.

اگر یک گوشـواره رنگ ثابت برای استفاده روزانه میخواهید ژوپینگ اولین و بهترین پیشنهاد است، زیرا همه انواع مدلهای گوشواره طلا را که شما در طلا فروشی ها مشاهده کرده اید در بین محصولات این برند میتوانید بیابید. ظرافت و زیبایی در ساخت آنها باعث شده است که کاملاً مشابه طلا باشند و به راحتی قابل تشخیص از طلا نیستند. انواع گوشواره حلقه ای،میخی و طرح طلا مناسب برای استفاده روزمره هستند.

رنگ گوشـواره های ژوپینگ با استحمام دچار مشکل نمیشود و به راحتی حداقل یک سال و حتی بیشتر میتوانید به طور مداوم از آنها استفاده کنید. در هنگام استفاده از رنگ مو حتماً باید گوشواره های خود را از گوش خارج کنید چه طلا و چه بدل.

اگر یک گوشواره مجلسی و آویز یا جواهری میخواهید که هم ظرافت و زیبایی طلا و جواهر را داشته باشد و هم رنگ ثابت باشد باز هم گوشواره رنگ ثابت ژوپینگ را به شما توصیه میکنیم.

گوشواره YSX

گوشـواره های برند YSX نیز در ایران طرفداران بسیاری دارد. محصولات این برند قیمت پایین تری نسبت به محصولات ژوپینگ دارند. تنوع محصولات این برند نیز بسیار زیاد است و کاملاً مشابه نمونه طلا هستند.

گوشواره برند ysx

گوشـواره های YSX نیز با متریال برنج و استیل ساخته میشوند و ضد حساسیت هستند و از لحاظ دوام رنگ نیز، دوام رنگ بالایی دارند و مناسب استفاده روزانه هستند.

انواع گوشواره های استیل نیز از لحاظ ثبات رنگ، دوام رنگ بالایی دارند ولی تنوعشان نسبت به برند ژوپینگ بسیار کمتر است و مدلهای خیلی ظریف و جواهری را نمیشود با استیل ساخت.

برای خرید بهترین گوشواره های بدل رنگ ثابت گوشواره کلیک کنید.

کلام پایانی 

با توجه به بالا رفتن قیمت طلا خرید گوشواره های متنوع و متناسب با مد و استایل سخت و غیر قابل توجیه است و از لحاظ امنیت نیز مناسب نیست. ما به شما توصیه میکنیم گوشـواره های ژوپینگ را جایگزین طلا کنید .زیرا با هزینه خیلی کمتر میتوانید مدلهای کاملاً مشابه طلا را خریداری کنید و نگران از دست رفتن سرمایه خود نباشید.

بسیاری از خانمها برایشان پیش آمده است یک لنگه یا هر دو لنگه گوشـواره طلای خود را در حمام یا مهمانی و یا خیابان گم کرده اند و بسیار از این بابت که سرمایه خود را از دست داده اند دچار تألم و ناراحتی شده اند. با استفاده از گوشـواره بدل دیگر این نگرانی را نخواهید داشت.

برای مشاهده و خرید انواع گوشواره های رنگ ثابت و طرح طلا برند ژوپینگ و برندهای معتبر دیگر به صفحه محصول مراجعه کنید.