قطعاً وقتی پای خرید بدلیجات و زیورآلات غیر از طلا به میان می آید و قصد خرید یک زیور ائم از دستبند یا گردنبند یا گوشواره را دارید اولین سوال این است که چه جنسی بخرم و از چه برندی و با چه مشخصاتی؟

ژوپینگ یا استیل کدام انتخاب بهتری است؟

مطمئناً همه ما به دنبال محصولی هستیم که طرح و مدلش جذاب و ظریف باشد ،دوام و استحکام بالایی داشته باشد،رنگ زیبایی داشته باشد و درخشنده باشد و ضد حساسیت باشد تا بتوانیم سالهای زیادی از آن استفاده کنیم.

بدون شک برند ژوپینگ یکی از بهترین برندهای بدلیجات و زیورآلات در دنیاست که طرفدارن بسیاری نیز دارد.اما سوالی که گاهاً مشتریان میپرسند این است که بدلیجات ژوپینگ بهتر است یا استیل؟کدام را بخرم؟مزیتها و معایب هر کدام چیست؟

در این مقاله از سایت ماتامد مرجع فروش زیورآلات و بدلیجات  قصد داریم مقایسه اجمالی بین برند ژوپینگ و زیورآلات استیل داشته باشیم تا هنگام انتخاب با خیال راحت تری انتخاب کنید.

بدلیجات ژوپینگ

ژوپینگ یک برند معروف در زمینه تولید زیورآلات و بدلیجات است که از سال ۱۹۹۱ فعالیتش را در کشور چین آغاز کرد و خیلی سریع تنواست جایگاه ویژه ای در دنیا برای خود بدست بیاورد.

زیورآلات ژوپینگ از جنس مس هستند که آبکاری طلا ۱۸ ، ۱۶ و ۱۴ عیار و آبکاری رودیوم دارند که باعث درخشندگی بیشتر و دوام رنگ بهتر آنها شده است.

بدلیجات ژوپینگ

 

ژوپینگ زیورآلاتی همچون دستبند زنانه ، گردنبند و زنجیر و انواع پلاک و آویز ،ست و نیم ست و سرویس، گوشواره ،پابند و حلقه و انگشتر و همچنین ساعت را میسازد.

استیل

استیل یک آلیاژ است که از ترکیب چند فلز ساخته شده است و عیارهای مختلف و کیفیت های مختلف دارد،معمولا بهترین عیار برای ساخت زیورآلات استیل ۳۱۶ است که دوام خیلی بالایی دارد و در مقابل خراشیدگی و خط و خش و خوردگی  و زنگ زدگی مقاومت خیلی بالایی دارد.

بدلیجات استیل

تفاوتهای زیورآلات ژوپینگ و استیل

جنس: اولین تفاوت برند ژوپینگ و زیورآلات استیل جنس آن است جنس زیورآلات استیل فلز مس است که نسبت به استیل که یک آلیاژ از ترکیب چند فلز است نرم و خالص تر است و خاصیت شکل پذیری بیشتری دارد.

اما جنس زیورآلات استیل همانطور که از نامش پیداست استیل است و خلوص کمتری دارد ولی زیورآلات استیل سفید کاملا رنگ ثابت هستند و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و تغییر رنگ نمیشوند.

تنوع محصولات:تفاوت دیگر محصولات ژوپینگ با استیل در تنوع محصولات آنهاست. استیل چون فلز سخت و سنگینی است و همین امر باعث شده که طراحان و سازندگان زیورآلات نتوانند زیورآلات ظریف تر و طرحهای پر نگین و پیچیده تر با استیل بسازند ولی با فلزات دیگری همچون مس و برنج به راحتی میتوانند هر نوع زیورآلاتی را بسازند.

نکته قابل توجه این است که بدلیجات استیل به دلیل استحکام و سختی بیشتر سخت تره میشکنند یا پاره میشوند نسبت به دیگر زیورآلات.

محصولات ژوپینگ شباهت زیادی به طلا دارد و ظرافت آنها بیشتر است و برای خانمها مناسب تر است اما بدلیچات استیل طرحهای مردانه بیشتری دارد.

کیفیت بدلیجات

کیفیت محصولات

شرکت ها و برندهای بسیاری در ایران و دنیا زیورآلات و بدلیجات را با متریال مختلف همچون استیل،مس،نقره و برنج میسازند و هر کدام کیفیت متفاوتی دارند.

ژوپینگ یک برند معروف تولید زیورآلات و جواهرات است که همانطور که قبلاً گفتیم عمده محصولات تولیدی خود را از جنس مس با آبکاری طلا و رودیوم میسازد که طرحهایی کاملاً مشابه طلا دارد و هر روز کیفیت محصولاتش بالاتر میرود و از لحاظ کیفیت کاملاً بررسی میشوند.

اما بدلیجات استیل برند مشخصی ندارند توسط خیلی از شرکتها تولید میشوند البته شرکتهای معتبر هم بدلیجات استیل تولید میکنند اما زیورآلات استیل بی کیفیت در بازار به وفور یافت میشود.

محصولات ژوپینگ کاملاً ضد حساسیت هستند و حتی افرادی که به زیورآلات بدل حساسیت داشتند به راحتی از این محصولات استفاده میکنند. اما زیورآلات استیل که بدون آبکاری هستند و درصد نیکل آنها بالاست در اغلب افراد ایجاد حساسیت میکنند.

رنگ و ظاهر محصولات 

تفاوت دیگر محصولات ژوپینگ با زیورآلات استیل در ظاهر آنهاست ،زیورآلات استیل معمولاً رنگ کدر تری دارند و براقیتشان کم است اما محصولات برند xuping به دلیل آبکاری طلا و رودیوم جلا و براقیت بسیار زیادی دارند و بیشتر جلب توجه میکنند.

رنگ و ظاهر برند ژوپینگ

از لحاظ ثبات رنگ استیل و ژوپینگ تقریباً یکسان هستند و هر دو در صورت استفاده درست دوام رنگ بالایی دارند استیل ذاتاً سفید است برای همین زیورآلات سفید استیل کاملاً رنگ ثابت هستند ولی رنگ طلایی یا رزگلد در هر دو با آبکاری است و زیورآلات آبکاری طلا نیاز به مراقبت از مواد شوینده دارند .

همچنین بخوانید نگهداری و مراقبت از بدلیجات و زیورآلات 

از مهمترین مزایای برند ژوپینگ میتوان به تنوع بالای محصولات و متد روز بودن مدلها نام برد.محصولات ژوپینگ به قدری با ظرافت طراحی و ساخته میشوند که میتوانند جایگزین مناسبی برای طلا باشند.ولی محصولات این برند محبوب کمی قیمت بالاتری نسبت به باقی برندها و زیورآلات استیل دارند.

کلام پایانی

بعد از مقایسه برند ژوپینگ و محصولات استیل اگر در انتخاب بین این دو شک دارید اولین نکته در نظر بگیرید برای چه مناسبتی قصد تهیه زیورآلات دارید.محصولات ژوپینگ برای مجالس مناسب تر هستند.محصولات استیل با کیفیت را فقط از فروشگاههای معتبر تهیه کنید.

دستبند های رولکس استیل از برندهای معتبر و با کیفیت قطعاً گزینه های مناسبی از جنس استیل هستند که به راحتی میتوانید سالها از آنها استفاده کنید.دستبند مردانه استیل دوام و کیفیت بالایی دارند و انتخاب مناسبی هستند.

محصولات ژوپینگ به دلیل زیبایی و ظرافت و تنوع دست شما را برای یک انتخاب خوب باز گذاشته است و در هر زمینه ای میتوانید انتخاب لذت بخشی داشته باشید.