زیورآلات و جواهرات از گذشته تا کنون همیشه به عنوان جزء جدایی ناپذیر استایل و به عنوان تکمیل کننده استایل شخصی مورد توجه و استفاده بوده و هستند.امروزه اما در سراسر دنیا همه افراد مخصوصاً خانمها اهمیت ویژه ای به استفاده از زیورآلات و بدلیجات میدهند و ست کردن زیورآلات با سبک استایل و پوشش از مهمترین دغدغه های افراد خوش پوش است.

در گذشته استفاده از زیورآلات بیشتر به طلا و نقره محدود میشده و معمولاً تنوع کمتری داشته است.امروزه به دلیل قیمت بسیار بالای طلا و همچنین تولید متنوع بدلیجات طرح طلا با کیفیت عالی باعث رونق بسیار زیاد بازار بدلیجات شده است.

اما یکی از دغدغه های اکثر خریداران ،خرید بدلیجات رنگ ثابت و با کیفیت است.اما چطور بفهمیم که آیا بدلیجات رنگ ثابت هستند یا نه؟در این مطلب از ماتامد قصد داریم با معرفی بهترین برندهای بدلیجات رنگ ثابت شما را در انتخاب بهتر و مطمئن تر یاری کنیم پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بدلیجات رنگ ثابت

در دنیای امروز مد و فشن و همچنین استفاده از زیورآلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و افراد بیش ار پیش نسبت به آراستگی و ست بودن استایل خود اهمیت میدهند.

تولید متنوع زیورآلات بدلی با کیفیت های متنوع و رنگهای جذاب و درخشنده باعث شده است که مردم با خیال راحت تری نسبت به خرید بدلیجات اقدام کنند.اما چطور بدلیجات رنگ ثابت و با کیفیت بخرند و راههای تشخیص بدلیجات و زیورآلات رنگ ثابت از بقیه چیست؟

هر زیوری که با فلزی به جز طلا ساخته شده است به عنوان بدل شناخته میشود خواه یک گوشواره با بهترین آبکاری و ساخت و سنگ های گران قیمت باشد خواه یک انگشتر ساده و معمولی ارزان قیمت در هر صورت هر دو با فلزی غیر از طلا ساخته شده اند اما چیزی که بدلیجات مختلف را از هم متمایز میکند چند نکته است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

جنس بدلیجات رنگ ثابت:

در مرحله اول متریالی که زیورآلات و بدلیجات از آن ساخته شده اند مهم است،فلزاتی که دوام بالایی دارند و ضد حساسیت هستند معمولا نقره و مس و استیل و برنج فلزاتی هستند که برای ساخت زیورآلات بدلی استفاده میشوند و معمولا حساسیت زا نیستند.

روکش بدلیجات رنگ ثابت :

نکته بعدی که بدلیجات را از هم متمایز میکند روکش استفاده شده در ساخت آنهاست.معمولا بدلیجاتی با آبکاری رودیوم و آبکاری طلا هم براقیت و کیفیت بالاتری دارند و هم دوام رنگ بالاتری دارند و در اصطلاح رنگ ثابت هستند.

کیفیت و ظرافت ساخت:

بدلیجات موجود در بازار از لحاظ کیفیت ساخت و ظرافت نیز با هم فرق دارند،ظرافت در ساخت و اینکه طوری ساخته شوند که در هنگام استفاده به پوست آسیب نرسد یا باعث نخ کش شدن لباسها نشوند نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نگین های به کار رفته در زیورآلات:

برندهای معتبر معمولا از نگین های اتمی با کیفیت و مرواریدهای صدفی با کیفیت در ساخت بدلیجات و جواهرات استفاده میکنند که هم باعث درخشندگی بیشتر زیور میشود هم از ریزش آنها جلوگیری میکند.

بهترین برندهای بدلیجات رنگ ثابت

در ادامه مقاله ۷ تا از بهترین برندهای بدلیجات و زیورآلات را معرفی میکنیم تا در هنگام خرید انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

برند ژوپینگ(xuping )

یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای بدلیجات رنگ ثابت که در بازار ایران نیز موجود است برند ژوپینگ است که ساخت کشور چین است و در بازار جهانی جایگاه بالایی دارد.

بدلیجات رنگ ثابت ژوپینگ

زیورآلات و جواهرات ژوپینگ از فلز مس ساخته شده و روکش آبکاری طلا و رودیوم دارند و همچنین کریستالهای به کار رفته در زیورآلات همه از نوع زیرکونیا بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

تنوع کارهای ژوپینگ بسیار بالاست و جدیدترین و به روز ترین مدلهای طلا و جواهر در دنیار به صورت بدلی میسازد و کارهای این برند محبوب شباهت بسیار زیادی به طلا دارد و به راحتی میتواند جایگزین طلا باشد.

رنگ بدلیجات ژوپینگ طلایی متمایل به رزگلد است و به خاطر رنگ جذابش طرفداران بسیاری دارد.بدلیجات ژوپینگ براق و زیبا هستند و به هیچ عنوان کدر نیستند.

برند ژوپینگ در زمینه تولید انواع زیورآلات زنانه و مردانه ائم از دستبند و گردنبند و حلقه و انگشتر و گوشواره در همه دنیا شهرت و محبوبیت دارد.

محصولات این شرکت علاوه بر ثبات رنگ بالا ضد حساسیت هستند و چون نیکل در آلیاژ آنها استفاده نشده است برای افراد حساسیت پوستی ایحاد نمیکند.

شما میتوانید زیورآلات ژوپینگ اصلی را از فروشگاه ماتامد تهیه کنید.

برند سواروسکی(swarovski)

زیورآلات برند سواروسکی بیشتر به کریستالهای زیبای آن شهرت داد و زیورآلات کریستالی سواروسکی خیلی پر طرفدار هستند و از قیمت نسبتاً بالایی نیز برخوردارند.این برند اتریشی حدوداً صد سال پیش ایجاد شد و از بهترین متریال برای ساخت زیورآلات استفاده میکند و تنوع بالایی نیز دارد.

ولی نسبت به برندهای مشابه در کارهای مشابه طلا تنوع کمتری دارد و کارهای الماس و کریستال سواروسکی معروفیت بیشتری دارند.

برند رولکس(rolex)

احتمالاً شما هم با شنیدن نام رولکس ناخودآگاه یاد ساعتهای لوکس برند رولکس میفتید.

 

اگر چه شهرت و معروفیت شرکت رولکس به خاطر ساخت ساعت های خاص و سفارشی است اما این شرکت در زمینه ساخت زیورآلات نیز فعالیت دارد و یکی دیگر از محصولات معروف این شرکت دستبندهای رولکس است که از جنس طلا و نقره ساخته میشود و خیلی از شرکتها مدلهای طرح رولکس را از محصولات این شرکت کپی میکنند.

برند تیفانی اند کو(tiffany & co)

یکی از برندهای لوکس و معروف در دنیا برند تیفانی است که در تولید جواهرات و الماس شهرت دارد.برند تیفانی از لحاظ تاریخی به پادشاه الماس معروف است و اکثر کارهای این شرکت جواهری هستند و پر از نگین های گران قیمت.

در حال حاضر تیفانی محصولاتی همچون زیورآلات و جواهرات طلا و نقره ،کریستال و محصولات چرمی خاص ،ساعت و عطر و لوازم جانبی شخصی را تولید میکند اما به دلیل قیمت خیلی بالای محصولاتش همه اقشار امکان تهیه این برند را ندارند و فقط مختص قشر مرفه در دنیا است.

 استنلس استیل(stainlees steel)

یکی دیگر از برندهای معروف در تولید بدلیجات محبوب در دنیا که تقریباً همه با آن آشنا هستند برند استنلس استیل است که زیورآلاتی از جنس استیل ۳۱۶ که بهترین عیار استیل برای ساخت زیورآلات است را میسازد و با آبکاری طلا و رودیوم دوام رنگ و براقیت آنها را بیشتر میکند.

برند استنلس استیل زیورآلاتی همچون گردنبند و دستبند و گوشواره و انگشتر و پابند را با کیفیتی مناسب در بازار عرضه میکند و به دلیل قیمت مناسب در دسترس عموم قرار دارد.

برند کارتیه یا کارتیر(cartire)

از معروف ترین برندها در زمینه تولید جواهرات و زیورآلات و اکسسوری میتوان برند معروف کارتیه یا همان کارتیر را نام برد.برندی با بیش از ۱۵۰ سال قدمت که مشتریانش را شیفته طراحی های خاص و تنوع بالا و کیفیت عالی خود کرده است.

دستبند کارتیر

بیشتر محصولات این شرکت فرانسوی برای خانواده های سلطنتی و اشراف زادگان ساخته میشده و میشود اما در سالهای اخیر استفاده از محصولات این برند عمومیت بیشتری پیدا کرده و امکان خرید آن برای اقشار مختلف وجود دارد.

بیشتر مدلهای معروف دستبند و گردنبند و زنجیر کارتیه(کارتیر) توسط شرکتهای تولید کننده زیورآلات ساخته و روانه بازار میشوند.این برند در ساخت زیورآلات و جواهرات از جنس طلا و نقره و محصولات چرم و عطر و ادکلن و اکسسوری فعالیت دارد.

برند وای اس ایکس( ysx)

برند وای اس ایکس هم یک برند تولید زیورآلات طرح طلا است که در کشور چین تولید میشود و تنوع بالایی در ارائه زیورآلات دارد.جنس بدلیجات این برند مس با آبکاری طلا و رودیوم است و در بازار ایران نیز تقریباً شناخته شده است.

مدل برند ysx

قیمت محصولات این شرکت نسبت به برند ژوپینگ پایین تر است و کیفیت آن هم از لحاظ ثبات رنگ در رده پایین تری نسبت به ژوپینگ قرار دارد.ولی نسبت به برندهای مشابه دوام رنگ خیلی بالاتری دارند و به شرط استفاده درست تا مدتها سالم میمانند.

بیشتر شهرت برند ysx برای تنوع بسیار زیاد پابندهای این برند است که پابندهایی با تنوع و ظرافت فوق العاده و دوام رنگ بالا میسازد و پابندهای این شرکت طرفدارن بسیاری دارد.همچنین مزیت دیگر محصولات برند ysx این است که ضد حساسیت هستند و برای افراد حساسیت پوستی ایجاد نمیکنند.

چند نکته مهم درباره بدلیجات رنگ ثابت

نکته مهم در استفاده از زیورآلات بدلی و ثبات رنگ آنها و سالم ماندنشان پس از کیفیت ساخت نوع استفاده و نگهداری است.زیورآلات و بدلیجات با کیفیت بالا اگر درست استفاده شوند و خوب از آنها نگهداری کنید تا سالها سالم و بدون تغییر رنگ میمانند.

زیورآلات و جواهرات چه طلا و چه بدل برای استفاده دائم نیستند و باید موردی استفاده شوند.مواد شوینده و الکلی و عطر و ادکلن و کلر برای زیورآلات مضر هستند.

در مقاله نگهداری از زیورآلات و بدلیجات بیشتر بخوانید.

کلام پایانی

در این مقاله از ماتامد سعی کردیم چند تا از بهترین برندهای بدلیجات که در دنیا شناخته شده هستند و کیفیت و ظرافت بالایی دارند و در ایران هم در دسترس هستند را معرفی کنیم تا هنگام خرید بدلیجات و زیورآلات با خیال آسوده تری خرید نمایید و از خرید خود لذت ببرید.

برندهای معروف بیشتری در دنیا هستند که بدلیجات با کیفیت تولید میکنند برندهایی همچون زارا(zara) ، برند مونت بلانک ،برند زد جی(zj)، برند شنل و دیگر برندها ولی ما برندهای معروف که در بازار ایران بیشتر در دسترس هستند را در این گفتار معرفی کردیم.

برای تهیه زیورآلات با کیفیت برند ژوپینگ و زیورآلات نقره و همچنین استیل و وای اس ایکس میتوانید به بخش محصولات سایت ما سر بزنید.