ژوپینگ  (xuping) یکی از برندهای خوب و با کیفیت تولید بدلیجات و زیورآلات است که در دنیا محبوبیت و شهرت خوبی پیدا کرده است و در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر به استفاده از بدلیجات و زیورآلات علاقه داشته باشید حتماً تا به حال نام ژوپینگ یا شوپینگ (xuping) به گوشتان خورده است و اگر حتی تا به حال هیچ کدام از محصولات آن را استفاده نکرده باشید، هم ممکن است حداقل یک بار نام آن را شنیده باشید. و شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که ژوپینگ چیست و  ژوپینگ اصل چه ویژگیهایی دارد؟

اصلاً گوشواره ژوپینگ چیست آیا واقعاً رنگ ثابت و ضد حساسیت است ؟ در این مقاله از سایت ماتامد قصد داریم به معرفی کامل برند ژوپینگ که محبوبیت زیادی در بین خانمها پیدا کرده است بپردازیم پس با ما همراه باشید.

استفاده از بدلیجات و اکسسوری و زیورآلات بدلی از گذشته مورد توجه بوده است اما امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت طلا و همچنین گسترش تنوع بدلیحات و بالاتر رفتن کیفیت آنها استفاده از بدلیجات محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و تقریباً همه اقشار از زیورآلات و اکسسوری های بدلی استفاده میکنند.

اما دغدغه اصلی اغلب افراد هنگام خرید بدلیجات ،خرید کالای اصل و با کیفیت و دوام بالا هم از نظر ثبات رنگ و هم از نظر متریال و کیفیت ساخت است که با چند بار استفاده خراب نشوند و از بین نروند.

بدلیجات اصلی و با کیفیت کدامند؟

همانطور که عنوان کردیم امروزه در همه دنیا اقبال به بدلیجات و زیورآلات بدلی گسترش پیدا کرده است و استفاده از آنها رواج بیشتری پیدا کرده است.دلایل مختلفی میتواند باعث موفقیت یک برند شوند ،کیفیت طراحی و ساخت و تنوع محصولات از دلایل اصلی موفقیت و محبوبیت یک برند میتواند باشد.

برندهای معتبر و معروف زیادی در دنیا زیورآلات و جواهرات بدلی را تولید و روانه بازار میکنند که از کیفیت و طراحی مختلفی برخوردار هستند و قیمت های آنها نیز متفاوت است و بعضی از این برندها خیلی گران هستند مانند برند بولگاری.ولی با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی و سیاسی امکان ورود و فعالیت همه این برندها در کشور ما وجود ندارد و این امر باعث شده است تا بدلیجات و کالاهای کپی در کشور ما بسیار زیاد باشد که علیرغم نام بزرگ کیفیت خوبی ندارند.

اما سؤال این است آیا تمام محصولاتی که در بازار با نام برند ژوپینگ فروخته میشوند اصل هستند یا نه؟ژوپینگ اصل را چطور از فیک تشخیص دهیم؟آیا ژوپینگ رنگ ثابت است؟به همه این سؤالات را در این گفتار پاسخ میدهیم.

ژوپینگ چیست؟

ژوپینگ (xuping) یک برند معروف و مشهور در زمینه طراحی و تولید زیورآلات و جواهرات است.این برند چینی در سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد.محصولات تولیدی این برند شامل انواع زیورآلات و بدلیجات همچون دستبند،گردنبند،گوشواره،حلقه و انگشتر،پابند،آویز و پلاک وانواع ست و نیم ست است.

برند ژوپینگ

برند ژوپینگ به دلیل طراحی و ساخت بدلیجات و جواهرات با کیفیت و مد روز توانسته جایگاه بالایی در دنیا پیدا کند و تقریباً میشود گفت در هر فروشگاه فروش بدلیجات حداقل چند مدل از محصولات ژوپینگ وجود دارد.یکی از مواردی که با عث محبوبیت این برند شده است این است که زیورآلات xuping کاملاً ضد حساسیت هستند.همچنین مدلهای آن خیلی مشابه طلا هستند و میتوانند به راحتی جایگزین طلا شوند.

تنوع وسیع و مدلهای بروز و استفاده از متریال با کیفیت ،دوام رنگ بالا و ساخت بدلیجات و زیورآلات ترند از روی مدلهای طلا و جواهرات برند ژوپینگ را نسبت به سایرین متمایز میسازد.مواد خام استفاده شده در ساخت و آبکاری محصولات این شرکت مورد تأیید سازمان SGS و دارنده گواهینامه معتبر میباشد.همچنین محصولات این کمپانی استاندارد و مطابق با شرایط محیطی میباشد.

در صنعت جواهرات و زیورآلات و بدلیجات ژوپینگ رتبه برتر را در کشور چین دارد.این شرکت در حدود ۳۰۰۰ نفر کارمند دارد که در زمینه طراحی و ساخت بدلیجات و زیورآلات به روز و فشن مشغول به کار هستند.محصولات این شرکت به همه دنیا ارسال میشوند و در اکثر کشورها نمایندگی فعال دارد و با کمپانی های بزرگ دنیا مبادلات تجاری دارد.

جنس محصولات ژوپینگ چیست؟

جنس محصولات ژوپینگ چیست ؟xuping از آلیاژ مس ساخته شده که روکشی از رودیوم و یا آبکاری طلا ۱۸ ،۱۶ و ۱۴ عیار است.

نگین های به کار رفته در محصولات این برند از نوع زیرکن صنعتی(یا همان زیرکنیا که به الماس شرق معروف است) هستند که به دلیل کیفیت بالا در ساخت اکثر جواهرات مورد  استفاده قرار میگیرند.همچنین کریستالهای مورد استفاده در محصولات این برند از نوع سواروسکی هستند و بسیار محکم در جای خود قرار گرفته اند و نگرانی از بابت افتادن آنها وجود ندارد.

رنگ محصولات ژوپینگ طلایی متمایل به رزگلد است و براقیت و جلای خیلی خاص و چشمگیری دارد.اگر چه محصولات ژوپینگ هم از لحاظ رنگ و مدل و هم از لحاظ کیفیت ساخت بسیار شبیه طلا هستند و تشخیص آنها از طلا سخت است اما به دلیل استفاده از فلزات غیر قیمتی در ساخت آنها قیمتی خیلی پایین تر از نمونه مشابه طلا دارند.

این مزیت ژوپینگ است که به مشتریان اجازه میدهد تا جواهراتی با ظاهر شیک و استثنایی و خاص را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند و بتوانند زیورآلاتشان را با استایل و آرایششان ست کنند.

ویژگی های برند ژوپینگ

یکی از مشکلات و معضلات بدلیجات نا مرغوب ایجاد حساسیت و تغییر رنگ بعد از چند بار استفاده است که باعث نارضایتی مشتریان میشود.مخصوصاً در کشور ما که به دلیل وجود تحریم ها کمتر میشود برندهای معتبر یافت و بازار پر شده از کالای تقلبی، در ادامه مهمترین ویژگی های برند ژوپینگ و راههای تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی را توضیح خواهیم داد.

رنگ ثابت

یکی از ویژگی های برجسته برند xuping ثبات رنگ محصولات آن است که به راحتی تغییر رنگ نمیدهند و از دوام رنگ بالایی برخوردارند و به اصطلاح رنگ ثابت هستند.دستبند ها و گردنبندها و سایر محصولات این برند با بالاترین کیفیت ساخته میشوند و همه آنها چه طلایی و چه نقره ای با بالاترین استانداردهای روز دنیا آبکاری میشوند که این امر باعث میشود عمر طولانی داشته باشند.

ضد حساسیت

ویزگی برجسته دیگر زیورآلات و جواهرات زنانه و مردانه ژوپینگ ضد حساسیت بودن آنهاست.بسیاری از افراد برای استفاده از بدلیجات نگران بروز حساسیت پوستی هستند،اما با اطمینان میتوان گفت که محصولات این شرکت ائم از حلقه و انگشتر ،انواع زنجیر و گردنبند زنانه،دستبند و گوشواره زنانه و در کل همه زیورآلات ساخت این برند کاملاً ضد حساسیت هستند و با خیال راحت میتوانید از آنها استفاده کنید.

از آنحا که بدنه محصولات ژوپینگ با طلا و رودیوم آبکاری شده اند و از ماده حساسیت زای نیکل در آنها استفاده نشده است ،نگرانی بابت بروز حساسیت وجود ندارد و این اطمینان وجود دارد که محصولات این شرکت کاملاً ضد حساسیت هستند.

طرح طلا

تمام محصولات ارائه شده توسط کمپانی xuping طرح های روز  طلا هستند و طرحهای متفرقه جایی در این شرکت ندارند و این شرکت سعی کرده است که های کپی و بهترین کپی از محصولات طلا را تولید و ارائه کند.

نگین بدلیجات ژوپینگ

تمام نگین های به کاررفته در محصولات ژوپینگ از نوع نگین های سواروسکی (معروف ترین برند تولید کننده نگین اتمی در دنیا)است که به دلیل کیفیت بالا در صنعت طلا و جواهر نیز مورد استفاده قرار میگیرد.تمامی نگین های به کار رفته در محصولات این برند مخراج کاری شده هستند و درون چهارپایه ایست که نگین را در خود نگه داشته اند و امکان ریزش نگین ها تقریباٌ صفر است.

انواع محصولات ژوپینگ اصل

ژوپینگ اصل

همانطور که اشاره کردیم تنوع محصولات ژوپینگ اصل زیاد است و این شرکت انواع گردنبند،گوشواره،دستبند،حلقه و انگشتر،ست و نیم ست و پابند را تولید میکند اما برخی از محصولات این برند خیلی پر طرفدار هستند و استفاده از آنها زیاد است.در ادامه برخی از آنها را بررسی میکنیم.

گوشواره ژوپینگ

شاید در هنگام گشتن در فضای مجازی و یا در بین دوستان نام گوشواره ژوپینگ را زیاد شنیده باشید و یا خودتان از استفاده کنندگان آن باشید.احتمالاً برایتان پیش آمده گوشواره زیبایی را در گوش دوست یا آشنایی دیده اید و تشخیص ندادید که طلا است یا بدل؟

گوشواره یکی از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین اکسسوری هاست که اکثر خانمها دوست دارند تعداد زیادی از آن را داشته باشند، اصولاً سلبریتی ها و افراد مشهور با هر استایلی از یک مدل گوشواره متفاوت و خاص برای همان استایل استفاده میکنند.قطعاً خرید انواع مدل گوشواره طلا به صرفه نیست و از توان خیلی از افراد خارج است.

خوشبختانه امروزه تنوع گوشواره های بدل و همچنین کیفیت آنها بسیار خوب است و شما به راحتی میتوانید با هزینه مناسب انواع گوشواره ها را تهیه نمایید.

به جرأت میتوان گفت گوشواره ژوپینگ از بهترین گوشواره های بدل موجود در بازار است. تنوع گوشواره های ژوپینگ بسیار زیاد است و برای هر سن و سال و هر سلیقه ای و هر استایلی مدلی مناسب وجود دارد.

اگر به دنبال گوشواره رنگ ثابت مشابه طلا هستید که تشخیص آن از طلا سخت باشد و به صورت دائم بتوانید از آن استفاده کنید و مهم تر از هم اینکه ضد حساسیت باشد گوشواره های ژوپینگ قطعاً بهترین انتخاب هستند.انواع گوشواره ژوپینگ را از بچه سه ساله تا افراد بزرگسال به راحتی میتوانند استفاده کنند و فقط کمتر از ۵ درصد افراد ممکن است حساسیت داشته باشند.

انواع دستبند ژوپینگ

دستبندهای ژوپینگ اصل در انواع مدلهای مختلف طراحی و ساخته میشوند و اکثر مدلهای دستبند که طرح طلا و جواهر آن در ویترین طلا فروشی ها هستند برند  ژوپینگ همان طرح را به صورت بدل اما کاملاً مشابه طلا میسازد.

انواع دستبندهای کارتیر،دستبند زنجیری در مدلهای مختلف،دستبند مرواریدی،دستبند فانتزی بند چرمی و دستبندهای جواهری که با کریستالها و نگین های زیبا تزئین شده اند .دستبندهای ژوپینگ مثل همه محصولات آن ضد حساسیت است و به خاطر آبکاری طلا که دارد دوام رنگ بالایی دارد ولی بهتر است برای طولانی تر شدن عمر آنها مواد شوینده و شیمیایی با آنها برخورد نداشته باشد.

انواع گردنبند زنانه ژوپینگ

برند ژوپینگ در طراحی و تولید انواع زنجیر،گردنبند و پلاک و آویز نیز در رتبه برترین سازنده های محصولات بدلی قرار دارد و مدلهای گردنبند و آویز آن به روزترین ،زیباترین و ترندترین مدلهای روز دنیا هستند.

آویزهای ژوپینگ اصل رنگ ثابت هستند و حتی میتوانید آنها را با زنجیر طلا استفاده کنید چون هیچ آسیبی به زنجیر طلای شما وارد نمیکند.زنجیر و گردنبندهای ژوپینگ نیز دوام رنگ بالایی دارند ولی بهتر است هنگام باشگاه رفتن که زیاد عرق میکنید و هنگام حمام رفتن آنها را از گردن خود خارج کنید تا عمر طولانی تری داشته باشند.

انواع ست و نیم ست و حلقه و انگشتر

اگر به دنبال سرویس و نیم ست های زیبا و لاکچری هستید و یا حلقه و انگشترهایی میخواهید که در انگشتان شما بدرخشد باز هم میتوانید به سراغ ژوپینگ بیایید زیرا در این قسمت هم این برند محبوب حرفهای بسیاری برای گفتن دارد و بهترین مدلهای ست و نیم ست و حلقه و انگشتر را میتوانید در محصولات ژوپینگ پیدا کنید.

"جنس

نحوه تشخیص ژوپینگ اصل 

هنگامی که یک برند محبوبیت پیدا میکند و میتواند بخش قابل توجهی از بازار را جذب کند، سود جویان دنباله رو آن میشوند و سعی میکنند با کپی کردن از طرحهای آن ،آنها را همانند سازی کنند اما در بسیاری از موارد موفق نمیشوند،چرا که شاید بشود طرح را کپی کرد اما کیفیت را نمیشود.

برای تشخیص ژوپینگ اصل از تقلبی راههایی وجود دارد اولین مورد حک آرم برند ژوپینگ روی محصولات است. معمولاٌ بر روی بیش از 90 درصد محصولات مخفف نام آن xp و یا نام کامل xuping و در برخی موارد آرم آن که تصویر آن در همین مقاله وجود دارد حک شده است، اما در برخی موارد این آرم و نامها حک نشده است.

راه بعدی برای تشخیص اصل بودن کار،توجه به رنگ و ظرافت در ساخت است.رنگ محصولات ژوپینگ طلایی متمایل به رزگلد است و براقیت خاصی دارد و کدر نیست.

تمتمی محصولات ژوپینگ کف قیمت مخصوص به خود را دارند و با در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل و گمرک و غیره قیمت های خیلی پایین میتواند دلیلی بر تقلبی بودن کار باشد.راه حل دیگر خرید از فروشگاههای معتبر میباشد.فروشگاه ماتامد اجناس خود را با ضمانت اصل بودن به مشتریان خود عرضه میکند تا لذت یک خرید خوب را به آنان هدیه کند.

نحوه نگهداری بدلیجات ژوپینگ

همانطور که اشاره کردیم محصولات ژوپینگ به دلیل آبکاری قوی که دارند رنگ ثابت هستند ولی در هر صورت همه بدلیجات نیاز به مراقبت از مواد شوینده قوی،انواع اکسیدان و رنگ و مو و عطر و ادکلن هستند که با رعایت این موارد میتوانید از داشتن زیورآلات بدلی خود لذت ببرید.

کلام پایانی

همانطور که گفتیم برند ژوپینگ از معروف ترین برندهای تولید زیورآلات و جواهرات بدلی در دنیاست که محصولات با کیفیت و ظرافت بالا مشابه طلا را با قیمتی مناسب تولید و به بازار عرضه میکند.شما میتوانید برای خرید انواع محصولات ژوپینگ اصل به صفحه محصول فروشگاه ماتامد مراجعه کنید و با خیال راحت محصول مورد نظر خودتان را خریداری نمایید.